Someday Everything Will Make Perfect Sense

Someday Everything Will Make Perfect Sense

14 januari 2010

Ännnu en dag som ingenting händer...

Jo precis som rubriken, ingenting händer idag... Lika trist och tråkigt som tidigare dagar! Jag bli så trött på detta. Snälla ge mig ett jobb så jag också göra något vettig med mitt liv.
Eller ska jag kanske lägga allt min tid på mina kvar varande skolarbetet, så jag bli av med de. Det är så mycket så man bli trött bara man tittar på de ju. Skit svåra är de också. Jag ska kämpa vidare med de och en dag så ska jag bli klara. *Håll tummarna för mig*

Jag behöver går ner till biblioteket för att lämna tillbaka boken som jag har lånat ett tag sen, men nu har jag äntligen läst och skrivit klar. Känner mig stolt över mig själv att jag för engångs skull läsa en bok. Jag är inte så förtjust i att läsa böcker kan jag ärlig tala om för er, men jag gör om jag måste.

Ja hoppas man ha något att göra lite senare. Man ska kanske hem till en kompis och umgås men får se om hon ringer när hon ha slutat från skolan.

Ikväll så kommer älskling hem till mig, i alla fall något trevlig som man längtar efter önskar att tiden gå lite fortare nu. På lördag så ska vi på middag hos hans mamma. Efter det så ska man hem till en kompis som fyller år. Få väl se vad vi hitta på ifall det bli utgång för oss eller inte :)

Men jag uppdatera det för er i så fall.

Juste var ju i Kristianstad igår så jag hittade de här 2 billiga saker på H&M och både kostade bara 75 kr :)

Hann inte kollade många affären för vi när vi kommer fram så var klockan nästan 17.00 vilket var ganska synd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar