Someday Everything Will Make Perfect Sense

Someday Everything Will Make Perfect Sense

19 januari 2010

Ny vecka..

Jo jag har ju lovat att uppdatera helgen händelser så nu ska jag berätta lite vad som händer :)

Egentligen så har det inte hänt så mycket. Som ni vet så var jag på middag hos killens mor. Där vi hade fått god mat och efterrätt sen satte vi snackade lite om livet och framtiden. Hon tyckte att jag och killen ska flytta ihop snart så vi kan dela på ekonomi. Nja det måste jag tänker på länge, för det kräver stor planering om det ska hända.

Efter middag så var det tänkt att jag ska dra ut med tjejerna men så blev det inte och det var pga att jag var ganska trött och tappade lusten. Inte kul att festa helg efter helg. Ville bara sitter hemma och mysa med killen då.

Söndag sen satt jag hos killen helt ensam till kl. 23.40 för att han åkte iväg och spelade hockeymatch i Kungälv. Så det var en inte så roligt dag.

Idag tisdag det har inte hänt något speciellt men ikväll är det Paradise Hotell som man se fram emot så när klockan bli 22.00 så sitter jag framför tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar