Someday Everything Will Make Perfect Sense

Someday Everything Will Make Perfect Sense

22 mars 2010

Hej!
Oj det var så länge sen man har uppdaterat. Jag har blivit dåligt på det, det är bara för att det ha inte hänt något intressant i mitt liv.

Dagarna går så fort, väldigt skrämmande. Ändå ha det inte sket något förändring.
Jag vill flyttar här ifrån snart men hur ska jag gå till vägar så jag får ett jobb nånstans långt här ifrån.


Jag vill går framåt, sen ska jag inte titta tillbaka på det som var. Men hur ska jag orka kämpa när jag känner som att jag klättra uppför stora berget.

4 kommentarer:

  1. ska du flytta dit, jag vill med det ju kanske jag kan ta tag i lägethet där så vi kan bor i samma stad :) puss o kram

    SvaraRadera
  2. Noon! vilken fin blogg du har! hitatde den precis hehe...kämpa på tjejen, snart kommer förändringen ;). kram

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Tack, men inte lika fint som din för jag fatta inte så mkt o kan ingenting om hur man fixa den. jag älskar följa din, för det e intressant o massa tips om smink o kläder :)
    Tack, jag ska kämpa på :)

    kram kram

    SvaraRadera
  4. Oh vad kul att du tycker det. du få också skriva det du tycker om. jag behöver nog tips om film/serier/musik osv. jag ska göra drop-in på din blogg då och då. hoppas att du vill uppdatera ofta för jag gillar din blogg :)

    kram

    SvaraRadera